IMMOBILIÀRIA MOLLET presenta una casa aparellada a Sta. Rosa residencial. La superfície de l'habitatge és de 149m2 amb 51 m2 de pk (per a 3 cotxes). La casa està distribuïda en 2 plantes i golfes. A la primera planta tenim cuina office amb espai per a 4 comensals, saló menjador amb sortida a jardí, amb terrassa amb tendal i zona enjardinada, en aquesta mateixa planta lavabo i entrada a pk. A la segona planta planta 4 habt 2 dobles, una d'elles suitte, i amb sortida a terrassa. 2 habt senzilles, bany complet de 4 peces. En una tercera planta trobem les golfes tipus estudi o amb possibilitat per una cinquena habt. És una casa amb encant amb bones qualitats: terra de gres rústic, escales de marbre, portes de sapeli, finestres d'alumini. Esperem les vostres visites!
E210-44
INMOBILIARIA MOLLET presenta una casa apareada en Sta. Rosa residencial. La superficie de la vivienda es de 149m2 con 51 m2 de pk (para 3 coches). La casa está distribuida en 2 plantas y buhardilla. En la primera planta tenemos cocina office con espacio para 4 comensales, salón comedor con salida a jardín, con terraza con toldo y zona ajardinada, en esta misma planta aseo y entrada a pk. En la segunda planta planta 4 habt 2 dobles, una de ellas suitte, y con salida a terraza. 2 habt sencillas, baño completo de 4 piezas. En una tercera planta encontramos la buhardilla tipo estudio o con posibilidad para una quinta habt.
Es una casa con encanto con buenas calidades: suelo de gres rústico, escaleras de mármol, puertas de sapeli, ventanas de aluminio.
Esperamos vuestras visitas!
Fecha disponibiliad : 24 Junio 2018
Precio | 393 000 € |
---|
Esto del inmueble | BIEN CONSERVADO |
---|---|
Superficie útil | 149 m² |
Ascensor | 3 |
Número de dormitorios | 5 |
Número de baños | 2 |
Número de aseos | 1 |
Acond. térmico | Gas Natural |
Cocina | Office |